lördag 18 oktober 2008

Skönt på jobbet :-)

Sitter nu på min rast och surfar lite på nätet...perfekt sätt att komma ifrån lite i 30 minuter.

funderade på en sak för en stund sen...satan vad bra jag trivs på mitt jobb, med mina boende och med mina arbetskamtarer.. :-) Det var verkligen hur länge sen som helst som jag mådde så här bra på en arbetsplats..och herre gud vad det betyder mycket...tror inte alla tänker på hur himla viktigt är att trivas på sin arbetsplats...för mig har det betytt MASSOR!

Jag som trivs så fantastiskt bra i min lägenhet, så bra så att jag knappt vill lämna den ;-), kände idag, att nu ska det faktiskt bara bli skönt att jobba till 21, behöver komma ifrån mina underbara, babblande, frågande och spekulerande kära tonåringar ;-)

Ikväll så kommer jag att jobba själv, lägger upp hur jag ska göra på bästa sätt, på mitt bästa sätt. Alla mina boende är sååå tacksamma och förtjusta i mig, bara det gör så att jag mår så bra, att höra dom säga: "Åh, är det du som jobbar ikväll Anki, vad glad jag blir, du gör så man mår så bra!" Det är detta som är mitt kall i livet, min livuppgift... :-)

Och efter att ha jobbat 12-21, så kan jag återigen, med laddat modersbatteri, lyssna på mina pratglada tonåringar ;-)

Inga kommentarer: