tisdag 7 oktober 2008

Lite snabbt från jobbet

Sitter här och har bara några minuter kvar på min rast, lagom att skriva några ord :-)

Allt känns ju så himla bra nu, trots att alla myndigheter och bolag håller på och jäklas, jag har en underbar lägenhet, friska lyckliga barn, ett arbete jag trivs med, MEN....innerst inne är jag livrädd, min rygg blir bara sämre och sämre :-(

Nu gör det så ont på mornarna innan jag går upp så att jag nästan gråter....min rygg MÅSTE hålla....jag tänker INTE sjukskriva mig...

Men sanningen är att rätt som det är så kommer det antagligen bara hugga till och jag kommer inte att kunna jobba..men den dan den sorgen... ;-)

Dax att jobba....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag har skrivit till dig på listan. Deniz ska till Stockholm med en kompis den 30/10 - 2/11. Är det någon av dina söta döttrar som har lust att visa runt killarna någon av dagarna?
Kram
Carina