söndag 19 oktober 2008

Saknar honom så...

Sitter på jobbet...har några minuter kvar på min rast.

Det har verkligen varit en toppendag, MASSOR att göra, men med såna här bra arbetskamrater så går det bra iaf....sån härlig stämning här, det är därför jag trivs så kollosalt bra :-) Värme, skratt och samarbete...så ska det vara...

Men det som är allra bäst med den här dagen är att min Marcus kommer och hämtar mig om några timmar :-) Vi har nu inte träffats på några dar, och det är faktiskt bra att inte träffas varje dag, man behöver längta efter varandra....och det har jag gjort nu...

Vi har många onödiga tjafs han och jag, jag blir galen på hans barnsliga sida...TV-spel, Hattrick på datorn, förbaskade Brynäs som spelar 5 gånger i veckan som han MÅSTE se på...MEN jag älskar honom...han är så underbar mot mig egentligen...måste verkligen försöka se dom sidorna mer än dom jag blir irriterad på...

Just nu vill jag bara komma in i hans famn, känna hans värme, höra hans skratt, känna honom bredvid mig i sängen, få smaka på hans varma läppar..*ler* jag tror jag fortfarande är kär...vad härligt ;-)

*ÄLSKAR DIG MARCUS*

Inga kommentarer: