fredag 3 oktober 2008

Äntligen bredband...!

*tjoohoo* jag fick igång mitt bredband...äntligen!

Tänk vad beroende man ändå är av bredband, har känt mig helt off utan, men nu så :-)

Allt har gått fel, inte från mig men från ComHem, egentligen borde jag ha fått igång bredbandet i början av veckan...men bättre sent än aldrig ;-)

Och telefonen verkar fungera, oxå den via ComHem, har gått på det här med Combo, TV, telefon och bredband....då ska det bli billigt, hoppas det verkligen blir så. För en ensamstående 5 barnsmamma MÅSTE tänka billigt, och det är inte alltid jag gör det, men som sagt bättre sent än aldrig....

Har jobbat idag, 13-21....ville knappt gå till jobbet, inte för att jag inte trivs på mitt arbete utan för att jag trivs så bra här, i min fina lägenhet :-)

Så gonatt på er...så "hörs" vi imorrn....om jag hinner skriva, för imorrn så kommer min bästaste bästa väninna, hon har med sig mat, jag håller med vin...blir helt klart en trevlig kväll :-) Och det bästa av allt..hon är nu nästan min granne, hon går hem på 5 minuter.... så det gör inget om det blir mycket sent ;-)

Inga kommentarer: