onsdag 8 oktober 2008

Mensont :-(

Ni tjejer, är ni inte trötta på denna värk, detta eländiga blodbad varja månad? Rädslan för att man ska bloda igenom, om man har tamponger och bindor hemma? Denna j*kla PMS, hur man, iaf jag, helt förvandlas till en lättretlig häxa några dar innan! JAG blir hemsk, ibland värre ibland lite mindre....men 2 dar innan detta blodslag sätter igång så är verkligen alla HELA världen dumma i huvudet...och BARA jag har rätt... ;-)

Nu är det så att jag definitivt inte behöver detta, det gör så att jag blir så himla förbannad varje månad, jag har fått 6 barn, gjort 6 kejsarsnitt och är t om steriliserad, så varför ska jag behöva gå igenom detta månad efter månad..?? Så...

jag har nu fixat, efter många samtal med vårdcentral etc...jag ska bränna min livmoder *ler* Fy, det låter verkligen hemskt, men det ska vara en relativt enkel opertion, dom går in i min livmoder med nån typ av ballong, som vad jag förstår är väldigt het...så bränner dom bort alla slemhinnor...och jag ska aldrig mer behöva ha mens *tjoohoo*

Hmmm..bara en sak som jag blev väldigt besviken på...PMS problemen försvinner INTE! *suckÄ ja,ja...det kan ju inte bli för bra ;-)

1 kommentar:

Orsakullan sa...

Själv har jag aldrig haft några såna problem inte pms heller tack och lov men jag kan tänka mig att det är jobbigt! Hur kan man förresten få pms om man inte får mens? Hör inte det ihop?