tisdag 7 oktober 2008

*suck* hatar Fortum!

Tänk att INGET funkar, jo jag gör det, men inte dom som har som jobb att fixa för andra??!!!

Comhem slarvar bort mtt muntliga avtal, lika med jag blir lurad på dom 3 mån kostnadsfritt jag blev lovad?!
Fortum, som har kostad mig flera tusen dom sista månaderna (ska definitivt byta) lovar mig att få vänta med att betala slutkostnaden på 1052 kr, handlade igår med minäldsta dotter, gissa om det kändes dumt när köp ej medgavs??! Och min dotter fick betala mina varor!

Dom j*klarna tog mina pengar iaf..!!! Så nu har jag återigen suttit i den FöRBANNADE TELEFONEN med dessa tokchecka röster som glatt talar om att jag nu har 4 alternativ att välja på...du är nu nummer 73 i kön *grrrr*

Dom såg att dom gjort fel och ska sätta tillbakas mina pengar, inom några dar....hjälper ju inte mig så mycket när inte har några NU *suck*

Inga kommentarer: