fredag 24 oktober 2008

Älskar min familj..

Bara känner att jag måste skriva, även om min familj redan vet det, om hur mycket jag älskar dom!

Mina underbara barn, mina äldsta som nu hjälper mig så mycket. Mina yngsta som nu börjar bli stora och är så duktiga och åker själv till skolan, innebär både buss och tunnelbana. Melissa, du är sååå duktig som tar hand om lillebror *puss på dig*
Min underbara pojkvän marcus, efter alla bråk och tjafs så står du här fortfarande vid min sida, älskar dig så obeskrivligt mycket, tack för att du stått ut med mig!
Mina fina, fantastiska föräldrar, hur skulle jag klara mig utan er? Lilla mamma, du blir bra snart, stå ut en styund till med dess elka cellgifter så ska du se att du snart får mår bra igen :-)
Älskade buttriga underbara pappa, du är bäst, älskar dig...!

Tack för att jag har er...!!!!

Inga kommentarer: