måndag 13 oktober 2008

Förbannade d*mskalle...!

Hmmm...ska väl passa mig lite för vad jag skriver MEN...hur kunde jag få 3 sååå fina barn med denna man??!!! Det är helt oförståligt....att dom är underbara, intelligenta, väluppfostrade är knappast hans förtjänst....jag har ensam fostrat dom...det har varit tufft många gånger...men mina underbara straka flicor..nu 20, 19 poch 17 år gamla är värda varenda minut *stolt*

MEN deras far....han kan inte förstå att det är inte till MIG hasn ger matpengar...det är ju för sjutton till hans barn. Han har aldrigt betalt för dom...nu är dom ju vuxna, men det innebär för mig att jag självklart inte längre får några som helst bidrag= dyrt...

Pratade just med honopm...bara skakar och tyvärr så rinner tårarna...varför fattar han inte hur svårt det är för mig att få det att gå runt? hur mycket det är med våra 3 tonårsflckor? varför förstår han inte att dom nu faktiskt "kostar" mer?

Varför förstår han inte vilket bra jobb jag gör med hans döttar? :-(

Tjejer...älskar er....men det är tufft för en liten mamma ibland...

Inga kommentarer: