onsdag 5 november 2008

Typiskt...MENS!!!!

Är nu sista dagen på jobbet, innan min resa *ler stort*

Allt känns sååå bra, ska bli underbart...MEN....denna jäkla mens!! Självklart prickar jag in den absolut värsta blödardagen samma dag jag ska flyga till Thailand??! Menar hur många gånger gör man det...varför precis nu..dumma mens!

Känns som om jag får lov att packa halva min neccessär med mens prylar :-( men, men....mensen brukar bara hålla i sig ca 3 dar, alltså 3 dar då det är riktigt jobbigt, så restan av resan är jag "mensfri" ;-)

Men den 16:e december är det slut blodat...då ska jag "bränna" min livmoder, bye bye mens, för gott...!!!!

Ikväll så ska vi ha en mysig middag, eftersom jag ska åka iväg i 2 veckor, har aldrig varit på så lång semester från barnen förut, så ikväll vill jag att vi bara ska sitta och mysa ihop :-) Det bli Tacos, det är nåt vi alla älskar.....

Inga kommentarer: