tisdag 4 november 2008

Kl 11.41. Blogga från Thailand :-)

Kommer att börja med att skriva tiden innan rubriken, för tiderna stämmer ju inte alls på inläggen.

Marcus kommer att ha med sin bärbara dator till Thailand, innebär att jag med stor sannorlikhet kommer att blogga lite då och då från Thailand...kul va?! :-)

ser mig själv framför mig hur jag ligger på den vita stranden, den varma sanden mellan tårna, en god drink vid sidan, havet kluckar, en liten frisk bris, 30 grader varmt....och jag har datorn på magen och bloggar...inte helt fel ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt trevlig semester. Deniz är tillbaka i Malmö.....men vill tillbaka till Stockholm :-) Hmmmmm.....undrar varför??? :-)))
Var rädd om dig och sola mycket.
Kram

zheuzz sa...

Trevlig resa, är väldigt avundsjuk på dej:)
Kramar!