måndag 10 november 2008

Regn i Thailand. Koh Lanta 20.23 (Thai-tid)

Forbaskade regn!

Nu har jag varit i Thailand i 3 dagar och inte sett solen!? Har val aldrig regnat sa mycket som nar jag ar har!

Idag sa var vi ute pa en dykutflykt, jag skulle snorkla och Marcus dyka, han ar ju RescueDiver, jag kan inte dyka som han. MEN det var sant daligt vader sa jag kunde inte ens snorkla!? Det blaste stora vagor (ursakta att jag skriver utan prickar, finns inte har i Thailand ;)= man kan inte andas i snorkeln och det ar noll sikt

Det mesta som kan bli fel har som sagt blivit fel, MEN vilket underbart aventyr detta ar, kommer jag komma ihag for resten av mitt liv :-)

Imorgon ska vi pa en ny utflykt, da ska bade jag och Marcus snorkla, sa hall tummarna for solsken imorrn tack! ;-) Vi aker redan kl 7.30, (01.30 svensk tid) sen ute pa havet hela dagen, frukost och lunch ingar.

Nu ska vi snart lagga oss, jag och min alskling :-)

Halsningar fran Koh Lanta Thailand....

Inga kommentarer: