onsdag 26 november 2008

THAILAND..ett paradis...

Här är några bilder från min och Marcus underbara semester.....




En tokavslappnad 5 barnsmamma, jag, som mår superbra! semester är ordet ;-)




Jag, helt klart i paradiset, på en dykbåt med havet framför mig, mmmm. Utanför Phuket.






Marcus på dykbåten, vilar mellan 2 dyk. Framför en klippa vid Maya Beach.






Mina brun/sandiga fötter :-) Min solstol, Karon Beach, Phuket.






Marcus och jag påväg till Bangkok, lite brunare ;-) ThaiAir.





Vi förbereder våran Krutong som vi ska lägga i vattnet, för att hedra vattengudinnan. Krutongfesten 12:e nov. Phi Phi.








Shoppinggata i Phi Phi town :-) Underbar stad. Till hö, dykcenteret som Marcus sen dök med.




Älsklingen min har precis dykt vid Phi Phi Island....





Utsikten från våran bungalow, koh Lanta.




















































































1 kommentar:

Unknown sa...

Underbara bilder!!!

Ska iväg till Thailand i mars 09, jag längtar verkligen!