lördag 11 april 2009

Vilken underbar dag :-)

Denna dag ska jag komma ihåg för resten av mitt liv...mår så bra :-)

Gick upp rätt så tidigt denna påskafton -09, tog en mysig god frukos t, läste morgontidningen, umgicks med barnen, SEN påskstädade jag pappas (mitt) hus. Dammslg, dammade och skurade....blev sååå fint...

Sen satte jag mig i solen och väntade...på min älskade pojkvän och hans mamma...dom kom och vi har haft sååå trevligt :-)

Första gången hans mamma är här, känns lite konstigt, men bara ytterst lite, för min mamma finns ju inte här längre. MEN min pappa som kännt sig så himla ensam lös upp och blev så himla lycklig...han har saknat nån att prata med...nån i hans egna ålder...en kvinna...och jag förstår honom...så funkar väl vi alla...

Jag ÄLSKAR Siv...min marcus mamma...varför skulle jag ta illa upp för att min pappa trivs i hennes sällskap? Min pappa är 59 år...Siv är 56...båda ungdomliga och fulla med liv...fan vad kul om dom kan ha roligt tillsammans... :-)

Glad Påsk På Er Allesammans

carpe Diem

//Anki...som mår skit bra :-)

Inga kommentarer: