fredag 10 april 2009

En dag i solen....

Hejsan..

så har vi då haft ytterligare en underbar dag i solen :-) Vi har jobbat med båten, skrapat och målat, ätit matsäck, och varit vid badplatsen. Dock lite för kallt för att bada än...men nog blev man sugen.

jag som har körkort men inte riktigt gillar att köra bil, har kört massor...och det har gått SÅ bra...jag är ju en förjäkla bra bilförare ;-)

Nä, sanningen är att jag vet att jag kör bra, men jag gillar inte att köra inne i stan, men här ute i Sorunda= på landet, så är det okey. Här kör man inte vilse eller hamnar helt plötsligt på en enkelriktiad väg med en hetsig galning bakom sig!!! Så är det inne i stockholms city...inte min grej...trots att jag är urstockholmare, jag blir ju skitstressad...!!!

Nu ska jag faktiskt lägga mig, och mina yngsta barn, Charlie och Melissa håller på att göra sig iordning....dom är väldigt glada och lyckliga efter en underbar dag med morfar och mamma :-) Vi har gått igenom så mycket sista tiden...mammas sjukdom och död har satt sina spår...men vi har nog ändå gått starka ur krisen :-)

Carpe Diem...

Inga kommentarer: