torsdag 9 april 2009

En underbar dag vid båten..

Idag har vi haft en sån där supermys dag, jag, pappa, Melissa och Charlie... såna här dagar som jag aldrig mer trodde att jag skulle få uppleva när smärtan efter mamma var som värst...när ALLT bara gick i svart, allt var totalt hopplöst...

Idag, skärtorsdag, gick vi upp, pappa lagade frukost till mina yngsta barn och lät mig ligga kvar i sängen...tack för det underbara far :-)
Sen körde vi till båtklubben Rangsta Brygga här i Sorunda. Där ligger våran båt Äggö...en charmig stor ombyggd fiskebåt.

Vi hjälptes åt allihopa, skrapade bort havstulipaner, dammade av dynor, slipade bort gammal färg..ja allt man måste göra med en gammal båt :-) ett definitvt vårtecken...!

Ja så idag har det varit en väldigt bra dag.....och jag tror att mamma var med oss och log i sin himmel... hon vill att vi ska mår bra...

God Natt..imorrn ska vi till båten igen....

Inga kommentarer: