onsdag 15 april 2009

Mitt nya liv...

som sagt...mycket har förändrats i mitt liv sin min älskade mamma somnade in på Södersjukhusets akutmottagning.

Det mesta åt det negtiva, hopplösa hållet, men vissa saker...fast det tar emot att säga...åt det positiva hållet....och det vet jag att mamma skulle velat..hon skulle inte vilja att jag hade det dåligt...tvärtom...hon har alltid velat mitt bästa.

Jag har nu fått min chans att byta yrkesinriktning, från mitt tunga jobb som undersköterska till att ta hand om bokföringen på familjeföretaget.....det mamma gjorde förut.

SÅ idag började jag en bokföring/företags ekonomi kurs :-) Det är sååå vansinnigt intensivt...så otroligt mycket att lära...och jag älskar det!!! :-)

2 kommentarer:

Carina sa...

Beklagar din / er sorg!!!
Min mamma har också denna frktanvärda sjukdom. hur länge hade din mamma haft sjukdommen tills hon somnade in?
http://www.mammaamiaa.blogspot.com/

Unknown sa...

Åh du ser, vad härligt att du gör något positivt av detta!

KRAM