tisdag 2 december 2008

Jobba, jobba, jobba

sitter på jobbet nu...har en halvtimmes rast....behövs...

Funderar mycket på hur det ska bli efter december...har bara ett vikariat t om sista december...och OM dom inte förlänger det så känner jag att jag inte vill tillbringa hela nyårshelgen här! Varför ska jag ställa upp så till 100% och vara här när mamma behöver mig om dom inte ens kan ge mig ett längre vik..?

Känns himla tungt och tråkigt om jag inte får stanna...trivs så himla bra här, alla dom boende älskar mig, dom anhöriga är så glada för att jag finns här för deras anhöriga...MEN...jag är bara vikarie och övertalig personal kommer att gå före :-(

*suck* när man entligen hittar ett ställe som man stortrivs på..ja då får man inte stanna pga av regler....skit samma att jag ger hela mitt hjärta, att allla boende verkligen VILL ha mig här, att jag är som en i gänget för den fasta personalen...nepp....nån annan får mitt jobb för att deras ställe lagts ner eller sålts.. :-(

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen!

Ang tips om bar viktklubb - jag är med i www.viktklubb.se

Har faktiskt gått ner -1,5kg - inte illa va?

Kramar