onsdag 3 december 2008

Känns bra :-)

jag fick ett förlängt vik :-)

Efter jag bloggat igår så gick jag med raska steg till chefen, en ny som började i veckan, MEN jag känner honom sedan innan litegrann OCH han är skyldig mig en tjänst kan man säga, varför kan jag ta en annan gång ;-)

Så nu fick jag förlängt vik t om sista april, och nu känns det väldigt hoppfullt att jag kanske sen kan få nån fast tjänst...och det är det jag såååå gärna villl...älskar verkligen att arbeta här....

Nu är det ju inte för att jag har en upp på nya chefen som jag fick förlängt, får ni inte tro. Utan jag passar verkligen in här, och är nog faktiskt en världens bästa undersköterskor ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är jag säker på att du är :-)

Visst är det skoj att våra barn lärt känna varandra :-)

Kram