onsdag 10 december 2008

Fortfarande tungt....men...

det känns lite bättre nu. Har legat på soffan i 2 dygn, med den värsta huvudvärk jag haft på länge, och kokhet av feber...kom liksom inte upp...var jobbigt t om när jag behövde gå på toaletten...!!

Visst jag var förkyld...men det värsta var ändå smärtan i bröstet...sveket från min pojkvän...hur han smulade sönder mitt förtroende för honom när allt kändes så perfekt....hur jag slängdes från vansinnigt lyckliga kärlekskänslor..till total apati och tomhet....värdelöshetskänslor....som äntligen stå på toppen av Mount Everest...lyckan att komma upp och allt gått sååå bra...till att plötsligt snubbla och bara rasa ner från berget...så kändes det inne i mitt hjärta...jobbigt som satan...

Men han hävdar bestämt att han inte kommer ihåg ett skit från fredagsnatten...och att det inte finns en chans att det var för att ragga han ringde dessa 5 tjejer...varför han ringde dom mitt i natten har inte en aning om än...??!!!

Han skäms och är livrädd att förlora mig nu...ska försöka lappa ihop mina känslor igen...får se om det går...

Näpp..dax att jobba vidare....

Inga kommentarer: