måndag 8 december 2008

Platt fall tillbax till verkligheten....

Jaha....så mår man piss igen då :-( Det är inte min förkylning som gör ont...utan min pojkväns svek...

Han och jag har gått igenom så mycket...så nu har vi äntligen hittat till varandra...äntligen hade vi vuxit upp...trodde jag....!?

Pga av allt vi gått igenom så har vi nu verkligen lovat varandra att vara ärliga...och att vi inte ska vara med andra...inte göra nåt som sårar den andra....

För att göra en smärtsam historia kort så hade min älskade pojkvän suttit en hel natt och ringt runt till tjejer från sin lägenhet i Gävle.... han sa till mig att ha la sig kl 23...sa natti natti...men icke då...5 tjejer har han ringt till...OCH..

Hans försvar...han kommer inte ihåg att han ringt, han var så full, vet inte vilka dom är och inte heller varför han ringde..*hrrrmmff*

Fan vad han förstörde mycket nu....förtroendet blev rejält skadat...OCH min självkänsla...litade på honom till 100%....för mig är det otroligt...har svårt att släppa in nån helt hållet i min själ...nu hade jag verkligen släppt ner min garde...och se vad som hände... *suck*

MEN nu har jag däppat klart...han är sååå ledsen för att han gjort så...men han påstår fortfarande att han inte minns ett skvatt....inte en susning...ja, jag undrar jag...!!??

2 kommentarer:

Mona... sa...

Hej vännen...

Ja du..Jag vart med om samma sak.men nu är det finitu....
Jag är värd ngt bättre.OCH DET ÄR DU MED....KOM IHÅG DETTA
kram Mona

Unknown sa...

Hej!

detta gör ont att läsa och så som han gjorde gör man inte och vad då inte minns?

Det spelar väl ingen roll om han minns eller inte, han har gjort det.

Du ska nog fundera på om du ska lägga din värdefulla tid på en kille som sårar dig!

Hoppas det löser sig på nåt sätt!
Kramar Smilla