fredag 26 september 2008

Nu är det dax!

Jaha, så var det då äntligen dax, nu blir jag officiellt södermalmsbo, och det känns så bra :-)

Har bott här i Hammarbyhöjden, Stockholm sen 1989, är så trygg här på nåt sätt, men det är verkligen på tiden att röra på sig, det blir som en pånyttfödelse efter allt trassel jag haft här...

Imorgon, lör 27/9 så går det stora och sista flyttlasset härifrån, så himla mycket kvar att göra ,men bara det blir klart så blir det så bra så..

Har några underbara människor som hjälper mig, när det gäller så känner man att man faktiskt har många omkring sig som bryr sig om en, tack för det ni underbara människor i min närhet...även om jag inte alltid säger då så säger jag det nu, tack för att ni finns!

Speciellt tack till min fina kusiner.. ni vet vilka ni är *älskar er* syns imorrn!

Och så fort bredband och allt är på plats så återkommer jag..

Ha d....

Inga kommentarer: