onsdag 20 maj 2009

Mår bra just nu...

Hejsan

Skriver inte så ofta..tyvärr...borde uppdatera mer. Det händer nåt hela tiden i mitt liv...

Just nu mår jag asabra :-) Men för en vecka sen så höll jag på att gå under..! Det var den 13:e maj....VÅRAN namnsdag, min, mormors, alla mina döttrars och MAMMAs namnsdag. Vi heter alla Linnéa. Nu var det en person som fattades....den viktigaste pusselbiten i vårt liv, huvud Linnéan....min älskade mamma :-(

Läskigt hur jobbigt det blev med en högtidsdag...trodde inte att jag skulle reagera som jag gjorde...det blev miljoner tårar och svullna ögon...

Just nu sitter jag i mammas datorstol, skriver på mammas dator, i HENNES hus...men det känns okey...mamma är glad för att jag är här...det känner jag med alla mina sinnen... :-)

Puss älskade mamma...älskar dig högre än molnen...!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej, tack för att du skrev på vår blogg, nu har vi våra älskade där uppe som vakar över oss. Saknade är så stor o hjärtat ömmar av sorg.
Jag vet att Tim är med mig vart jag än går, har redan fått tecken!
Kram kram
Anna Karin, Tims mamma